С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Да облечеш Европа от България

Автор: Калина Горанова 03 май 2017 , 2 коментара

Онлайн търговецът на дрехи втора употреба "Ремикс глобъл" расте всяка година и открива нови пазари на континента

Всеки ден по 15 хил. нови продукта, качени на сайта. Около 2500 тона дрехи, които ще се обработят през 2017 г. И очаквания за 38-40 млн. евро приходи през тази година, само за четири и половина години след основаването си. Това е мащабът, с който работи българският търговец на дрехи втора употреба Remix, които се продават само онлайн.

Фокусът на компанията съчетава два растящи пазара - second hand и електронната търговия. Има и свободна ниша - когато започва през есента на 2012 г. в Европа, а и в България, е нямало добре организиран същински електронен търговец, който да продава само дрехи втора ръка.

До 2015 г. приходите на компанията растат средно по 3.5 пъти на година. През миналата година "Ремикс глобъл" АД получава финансиране от 8 млн. евро, за да продължи с експанзията си. В компанията вече работят близо 600 служители в 4 помещения, ползвани с различни цели. За 2017 г. планираният ръст е 2.2 пъти. А отскоро са покрити и три нови пазара в Европа, като така българският търговец вече работи в 7 държави в ЕС и по-всичко изглежда, че няма намерение да спира.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
eMAG отвори първия си магазин в София Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове