С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"BILLA България" със специална награда за политиката си в подкрепа на българското

Автор: Регал 05 декември 2016 , 1 коментар

Веригата бе отличена в конкурса "Мистър и Мисис Икономика 2016"

"BILLA България" получи специалната награда "Партньор на българските производители" от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и списание "Икономика" в рамките на конкурса "Мистър и Мисис Икономика", съобщиха от пиар агенцията на веригата. Конкурсът се провежда от над 20 години. Наградите се връчват на мениджъри и предприемачи, които са с най-големи заслуги за развитието на българската икономика.

"Това отличие е резултат от последователната ни политика в подкрепа на родното производство. Стремим се да помагаме на българските производители да развиват своя бизнес и да реализират продукцията си на пазара. Партньорството ни с тях е изключително ползотворно и вярваме, че носи позитиви както за самите производители, така и за потребителите, осигурявайки им достъп до качествени продукти с български произход. Ще продължаваме да полагаме усилия, за да осигурим повече възможности за родното производство", коментира управителят на "BILLA България" Бойко Сачански, цитиран в прессъобщението.

През последните години търговската верига инициира редица успешни инициативи в подкрепа на българското производство, с които представи на потребителите предимствата на родните продукти.

Една от най-мащабните кампании е "Градините на BILLA", в рамките на която веригата осъществява успешно партньорство с над 30 внимателно селектирани родни производители. Благодарение на тази кампания клиентите на BILLA могат да избират между разнообразие от вкусни и качествени плодове и зеленчуци, отгледани в 150 градини в най-плодородните кътчета на България. BILLA експерти отговарят за стриктния контрол на качеството на продукцията от момента на засаждането до опаковането, транспорта и съхранението в магазините.

"BILLA прясно българско месо" е друга инициатива на веригата в подкрепа на родните производители. Тя се фокусира върху прясното месо и цели да запознае потребителите с предимствата на българските месни продукти. Над 90% от артикулите в категорията прясно месо в BILLA към момента са с доказан български произход. Високото им качество се гарантира от експерти, сертифицирани от Министерство на образованието и науката и преминали през професионално обучение от Съюза по хранителна промишленост.

Най-актуалната кампания, която BILLA провежда в момента и с която показва подкрепата си към родното производство, е пътуващото изложение "BILLA Месни традиции". В 3 български града експерти разясняват на потребителите предимствата на родните традиционни сурово-сушени месни деликатеси. В края на септември и началото на октомври пък се проведе образователната кампания "BILLA Млечен свят", която запозна клиентите на веригата с ползите от консумацията на качествени български млечни продукти по БДС.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Иво Димитров: Пазарът на кафе е 420 млн. лв. Очакваме да порасне с 6% тази година Директорът "Алкохолни напитки и кафе" в "Кока-Кола ХБК България", пред "Капитал"
Е-търговията: по-глобална, по-зелена и по-мобилна Онлайн продажбите по света растат бурно, а очакванията са към 2025 г. да са 25% от всички на дребно