С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Продължава мониторингът на МВР и НАП на пазара в Димитровград

Автор: Регал 22 ноември 2016 , 20 коментара

От започването на засилените проверки до момента са инспектирани 146 търговски обекти, иззети са около 6500 артикула - джинси, тениски, колани, обозначени със защитени търговски марки без разрешението на правопритежателя.

Продължава мониторингът на движението на стоки на общинския пазар в Димитровград. В акцията участват служители на ГД "Борба с организираната престъпност", "Икономическа полиция", експерти от Националната агенция по приходите (НАП), Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и Комисията за защита на потребителите, съобщи БТА, като цитира НАП.

Операцията се ръководи от Междуведомствения координационен център за противодействие на контрабандата и контрол на движението на рискови стоки и товари на ГДБОП.

От започването на засилените проверки до момента са инспектирани 146 търговски обекти, иззети са около 6500 артикула - джинси, тениски, колани, обозначени със защитени търговски марки без разрешението на правопритежателя. Образувани са шест досъдебни производства.

Служителите на НАП са съставили 12 административни акта за различни нарушения - четири за продажби без регистриран фискален апарат, два за неиздаване на фискален бон и шест за несъответствия на касовата наличност с данните от фискалното устройство.

Експертите от Комисията за защита на потребителите са изготвили 20 констативни протокола, предстои съставянето и на 17 акта за административно нарушение.

Мониторингът на движението на стоките и проверките на съвместните екипи ще продължат до пълната инвентаризация на опериращите там търговци.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Parkmart - нов опит за луксозна верига Варненецът Добромир Андонов първо създава сезонните обекти Aldo, вече има 4 магазина от по-високия клас и се цели в още 3