Регистрация

Над един милиард евро за пет минути от онлайн продажби в Деня на необвързаните в Китай

Автор: Регал 11 ноември 2016

В полунощ в Китай (16 часа по Гринуич в четвъртък) потребителите на мрежата атакуваха чрез телефоните и компютрите си сайтовете за търговия, предлагащи намаления, чийто инициатор през 2009 година стана Alibaba

Над 1 милиард евро за пет минути: китайците обсадиха днес сайтовете за електронна продажба в Деня на необвързаните, когато намаленията онлайн са най-големите в света, информира БТА, като цитира "Франс прес".

В полунощ в Китай (16 часа по Гринуич в четвъртък) потребителите на мрежата атакуваха чрез телефоните и компютрите си сайтовете за търговия, предлагащи намаления, чийто инициатор през 2009 година стана "Алибаба" (Alibaba) - китайският гигант в онлайн търговията.

Самият Ден на необвързаните, нещо като анти Свети Валентин, започва да се празнува през 90-те години, припомня ДПА.

11 ноември се отбелязва като Ден на необвързаните заради поредицата от "1" в датата, а според "Алибаба" това е възможност да се стимулират продажбите с големи промоции.

В петък бяха похарчени не по-малко от 6,8 милиарда юана (917 милиона евро) още в първите минути само на платформата "Алибаба", съобщи самата група.

Преди 7 часа обемът на продажбите вече бе превишил пълния резултат, постигнат за 24 часа през 2014 година. Малко след полунощ вече бяха отчетени продажби за 82,4 милиарда юана (11,1 милиарда евро), а това доближи рекорда от миналата година за целия ден или 13,3 милиарда евро.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"