С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Над един милиард евро за пет минути от онлайн продажби в Деня на необвързаните в Китай

Автор: Регал 11 ноември 2016

В полунощ в Китай (16 часа по Гринуич в четвъртък) потребителите на мрежата атакуваха чрез телефоните и компютрите си сайтовете за търговия, предлагащи намаления, чийто инициатор през 2009 година стана Alibaba

Над 1 милиард евро за пет минути: китайците обсадиха днес сайтовете за електронна продажба в Деня на необвързаните, когато намаленията онлайн са най-големите в света, информира БТА, като цитира "Франс прес".

В полунощ в Китай (16 часа по Гринуич в четвъртък) потребителите на мрежата атакуваха чрез телефоните и компютрите си сайтовете за търговия, предлагащи намаления, чийто инициатор през 2009 година стана "Алибаба" (Alibaba) - китайският гигант в онлайн търговията.

Самият Ден на необвързаните, нещо като анти Свети Валентин, започва да се празнува през 90-те години, припомня ДПА.

11 ноември се отбелязва като Ден на необвързаните заради поредицата от "1" в датата, а според "Алибаба" това е възможност да се стимулират продажбите с големи промоции.

В петък бяха похарчени не по-малко от 6,8 милиарда юана (917 милиона евро) още в първите минути само на платформата "Алибаба", съобщи самата група.

Преди 7 часа обемът на продажбите вече бе превишил пълния резултат, постигнат за 24 часа през 2014 година. Малко след полунощ вече бяха отчетени продажби за 82,4 милиарда юана (11,1 милиарда евро), а това доближи рекорда от миналата година за целия ден или 13,3 милиарда евро.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
JYSK откри дистрибуционен център в Божурище, в който вложи 107 млн. евро Това е осмата логистична база на датската мебелна верига в Европа