С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

eMag купи румънския IT ритейлър PC Garage

Автор: Капитал Daily 19 април 2016
Със сделката онлайн платформата ще се разшири в гейминг сегмента

Фотограф: romania-insider.com

Платформата за онлайн търговия eMag купува румънския електронен магазин PC Garage Store. Споразумението е подписано през април, но още не е ясна стойността на сделката. За да се финализира сделката, се изчаква одобрението на румънския антимонополен регулатор, съобщава SeeNews. Целта на eMag е по този начин да разшири бизнеса си в гейминг сегмента, като компанията планира да инвестира в регионално развитие в тази област.

Купувачът eMag е един от най-големите онлайн търговци в региона и има бизнес в Румъния, България, Унгария и Полша. Основният му фокус е в сферата на техниката, електрониката и технологиите, които са и най-бързо растящият сегмент при онлайн продажбите. "Като се има предвид разрастването на гейминг индустрията в световен мащаб и предвид изключително добрата пазарна позиция на PC Garage в тази област, смятаме да инвестираме в регионално развитие и да увеличим портфолито от продукти и услуги в сегмента", коментира Юлиан Стансиу, изпълнителен директор на eMag.

Румънския PC Garage съществува от 2005 г. и е един от най-големите онлайн магазини за IT продукти и електроника на местно ниво. Платформата има над 40 хил. продукта в каталога си и около един милион посетители месечно, пише SeeNews. През миналата година дигиталният търговец е регистрирал ръст на приходите си с 30% до 37 млн. евро. След придобиването PC Garage Store няма да се преструктурира и ще запази мениджмънта, екипа и брандинга си, обяснява генералният мениджър Траиан Кристеа.

Още на capital.bg

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"JYSK България" отчете 21.7% ръст на приходите до 71.8 млн. лв. Компанията планира да открие 5 нови магазина през 2021