Търговци

"Билла България" обяви 11% ръст на оборото през 2015 г.

Регал 15 април 2016, 11:10

През последната фискална година "Билла България" е постигнала увеличение на генерирания брутен оборот с 11.06% спрямо 2014 г. Размерът на регистрираните брутни приходи от продажба на стоки възлиза на над 683 млн. лв. и значително надвишава планираните стойности. Финансовият резултат на компанията за 2015 г. е положителен и осезаемо по-добър от очаквания, съобщиха от компанията.

По информация на търговската верига, редовните клиенти на "Билла" с карта за лоялност са над милион. През 2015 г. броят на магазините й се увеличава със седем, а персоналът към края на миналата година наброява 4162 души. В момента компанията оперира със 102 супермаркета на българския пазар и осигурява работа на 4370 служители. Това поставя веригата сред 10-те най-големи работодатели в частния сектор в страната. В класацията на в. "Капитал" – "Най-големите 100 български компании", "Билла" се позиционира сред първите 30.

Продажбите на REWE Group в седемте държави от Централна и Източна Европа (България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна), на които групата присъства, също са нараснали - с 5.63%, като "Билла България" е с най-висок ръст от всички поделения на групата, следвана от Русия - с 9.61%.

"Особено радостно е, че двуцифреният ръст практически е постигнат от съществуващите филиали, тъй като повечето откривания бяха осъществени в средата на декември 2015 г.", коментира Бойко Сачански, управител на BILLA България.

Компанията създава добавена стойност не само за своите клиенти, но също така и за българската икономика, твърдят от веригата, като подчертават, че 94% от оборота на "Билла България" се генерира от стоки на български доставчици, а 92% от артикулите в магазините сe доставят от български компании.

"2015 г. бе повече от успешна за нас. Сами виждате ръста в продажбите ни в сравнение с 2014 г. Продължихме инициативите си в подкрепа на българското местно производство. Тези инициативи се изразяват в стабилни партньорства с български доставчици. Инвестираме в обучението на български земеделци и успешно развиваме проекта "Градините на BILLA". Обръщаме специално внимание на прясната продукция в нашите магазини – зеленчуци, хляб, деликатеси. Гарантираме, че на всеки 30 минути предлагаме прясно изпечен хляб и току-що извадено от фурната ястие. Нормално е при усилията, които полагаме, да расте и делът на тези продуктови категории", обяснява Бойко Сачански.

През 2015 г. компанията разработи и приложи политика за асистирано пазаруване за хора с увредено зрение. Този проект е отговор на усилията й да предлага удобство на всички свои клиенти. През същата година "Билла" стана и първата търговска верига, която осигури безплатна и надеждна Wi-Fi връзка за своите посетители във всичките си магазини.

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK