Търговци

Metro търси стартъпи в ресторантьорството

Капитал Daily 14 април 2016, 08:55

Започва второто издание на стартъп програмата на германската компания Metro съвместно с големия американски акселератор Techstars. Инициативата е насочена към стартиращи компании и идеи за технологична оптимизация на хотелския и ресторантьорския бизнес. Кандидатстването е онлайн до 20 юни. Десет избрани компании ще имат възможност на 12 септември да влязат за тримесечно обучение в Metro Accelerator в Берлин и да получат 120 хил. евро финансиране.

Както и първото издание на инициативата Metro ще заложи приоритетно на технологични разработки и решения за управление на ХоРеКа бизнес, които да са полезни за клиентите и партньорите на компанията. Идеите могат да бъдат в сферата на управлението на хотели, ресторанти и кетъринг компании, нови решения за мениджмънт на логистика, доставки и складови наличности, постъпване на поръчки и плащания, работа с клиентски бази данни, маркетингови и промоционални решения, по-широко приложение на дигитални и мобилни технологии в индустрията.

Кандидатстването става чрез попълване на онлайн форма на сайта на акселератора. Екипите трябва да попълнят въпросник и по желание да прикачат свое видео, които ще бъдат базата за оценка на журито. Състезанието е отворено за кандидати от цял свят, а възрастта на участниците и стадият на развитие на компанията не са от значение.

"Потенциалът на този все още неразвит напълно сегмент от иновативни предприемачи е много голям, а пазарът за дигитални решения в сегмента на хранителния, ресторантьорския и хотелския бизнес расте с бързи темпове", каза Александър Зумдиек, изпълнителен директор на акселератора.

В миналогодишното издание на инициативата участие взеха няколкостотин компании, сред които и 20 български, а за място в академията се пребориха 11 екипа. До полуфинал стигнаха четири български идеи, а тази година местният екип на Metro е амбициран да помогне на участниците да стигнат по-далеч. "Ще окажем експертна подкрепа на новите български кандидати с надеждата, че тази година вече ще имаме представител сред финалистите", казва Вероника Пунчева, директор на "Метро България".

Още на capital.bg

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK