С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Metro търси стартъпи в ресторантьорството

Автор: Капитал Daily 14 април 2016
За акселераторската програма може да се кандидатства до 20 юни, а десет избрани екипа ще получат тримесечен трейнинг

Фотограф: Георги Кожухаров

Започва второто издание на стартъп програмата на германската компания Metro съвместно с големия американски акселератор Techstars. Инициативата е насочена към стартиращи компании и идеи за технологична оптимизация на хотелския и ресторантьорския бизнес. Кандидатстването е онлайн до 20 юни. Десет избрани компании ще имат възможност на 12 септември да влязат за тримесечно обучение в Metro Accelerator в Берлин и да получат 120 хил. евро финансиране.

Както и първото издание на инициативата Metro ще заложи приоритетно на технологични разработки и решения за управление на ХоРеКа бизнес, които да са полезни за клиентите и партньорите на компанията. Идеите могат да бъдат в сферата на управлението на хотели, ресторанти и кетъринг компании, нови решения за мениджмънт на логистика, доставки и складови наличности, постъпване на поръчки и плащания, работа с клиентски бази данни, маркетингови и промоционални решения, по-широко приложение на дигитални и мобилни технологии в индустрията.

Кандидатстването става чрез попълване на онлайн форма на сайта на акселератора. Екипите трябва да попълнят въпросник и по желание да прикачат свое видео, които ще бъдат базата за оценка на журито. Състезанието е отворено за кандидати от цял свят, а възрастта на участниците и стадият на развитие на компанията не са от значение.

"Потенциалът на този все още неразвит напълно сегмент от иновативни предприемачи е много голям, а пазарът за дигитални решения в сегмента на хранителния, ресторантьорския и хотелския бизнес расте с бързи темпове", каза Александър Зумдиек, изпълнителен директор на акселератора.

В миналогодишното издание на инициативата участие взеха няколкостотин компании, сред които и 20 български, а за място в академията се пребориха 11 екипа. До полуфинал стигнаха четири български идеи, а тази година местният екип на Metro е амбициран да помогне на участниците да стигнат по-далеч. "Ще окажем експертна подкрепа на новите български кандидати с надеждата, че тази година вече ще имаме представител сред финалистите", казва Вероника Пунчева, директор на "Метро България".

Още на capital.bg

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"JYSK България" отчете 21.7% ръст на приходите до 71.8 млн. лв. Компанията планира да открие 5 нови магазина през 2021