С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Carrefour планира да постигне национално присъствие в Полша през 2016 г.

Автор: Регал 06 април 2016
Френският ритейлър ще реализира проект за експанзия в размер на 61 млн. евро.

Френският ритейлър Carrefour планира да постигне национално присъствие в Полша през 2016 г. чрез реализация на проект за експанзия в размер на 61 млн. евро, според RetailAnalysis.IGD.com.

От този капитал 37 милиона евро са за обновяване и отваряне на нови магазини в рамките на текущ проект, който е започнал през 2014 година. Новите обекти ще работят както под бранда на Carrefour, така и на дъщерните му дружества.

През 2015 г. търговската верига отвори 120 удобни магазина от типа Carrefour Express, два супермаркета и един хипермаркет в страната. Едновременно с това извърши модернизация на 15 съществуващи хипермаркети, 50 супермаркета и 9 търговски центрове. Миналата година компанията също придоби 38 специализирани магазини за алкохол с бранда Galerie Alkoholi, които допълват портфолиото на веригата. Освен това стартира онлайн магазина eCarrefour.pl. Така ритейлърът завърши годината с 573 удобни магазини, 84 хипермаркети и 139 супермаркети.

По данни на Deloitte, Carrefour в Полша през миналата година влиза в списъка на най-големите работодатели сред чуждестранните търговски вериги в страната със заети 16 000 служители. Това поставя веригата на четвърто място в сектора след португалската верига Biedronka (55 хил. служители), британската Tesco (28 хил.) и френската Auchan (19 хил.).

В Полша Carrefour отваря първия си хипермаркет през 1997 г. в Лодз. В момента, под бранда на Carrefour в Полша работят към 800 магазина в различни формати - хипермаркети и супермаркети, магазини от типа "удобни" и мини-маркети. Carrefour е собственик и управител също така на търговски центрове, концентрирани в големи и средни по брой жители градове.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"