С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • Свят
  • Американски компании настояват за премахване на митата върху китайски IT продукти

Американски компании настояват за премахване на митата върху китайски IT продукти

Автор: Снежина Пашинова 13 май 2020

Според тях тарифите и за широка гама стоки от първа необходимост са пречка за потребителите и бизнеса

Американският президент Доналд Тръмп обвини Китай, че са укрили информация за коронавируса, и обяви, че САЩ подготвят ответни мерки
Reuters

Големи американски компании и търговски групи искат Офисът на търговския представител на САЩ да се откаже от налагане на мита върху широка гама продукти, произведени в Китай, заради настъпилата криза в резултат на пандемията от коронавируса. Става дума за стоки като дронове, роботи, персонални компютри и 3D принтери, съобщава Reuters.

През март държавната агенция обяви, че няма да налага мита върху апарати за обдишване, кислородни маски и инхалатори, като преди това гарантира премахването на митата върху множество други здравни продукти.

"Данък за бизнеса и потребителите"

Асоциацията за потребителски технологии (АПТ) и други индустриални организации обявиха в писма, публикувани през миналата седмица, че премахването на митата трябва да е далеч по-обширно от продуктите, пряко свързани с медицинска помощ за COVID-19.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"