С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • Свят
  • Ресторанти, хотели и фитнес зали са изправени пред бъдеще на социална дистанция

Ресторанти, хотели и фитнес зали са изправени пред бъдеще на социална дистанция

Автор: Снежина Пашинова 04 май 2020

Бизнесите въвеждат креативни мерки за безопасност, за да се справят с кризата

Reuters

Посетители на едно от многото заведения за хранене - Pret A Manger, в Лондон бяха изправени пред много по-различно преживяване в сравнение с посещението им преди месец. Преди опашките за обяд се извиват извън вратата, докато сега се пет или шест души наведнъж. Прегради от плексиглас разделят персонала и клиентите до касите, а маркировките на пода сигнализират колко близо един до друг могат да стоят чакащите. Менюто, което обикновено включва около 60 продукта, е намалено до 11 и е разрешено само вземането на храна за вкъщи.

"Pret ще бъде много различен оператор", признава изпълнителният директор на веригата Пано Кристоу пред Financial Times. Той добавя, че ударът върху всички 500 обекта на фирмата в Обединеното кралство ще бъде "значителна крачка назад".

Pret е една от първите хранителни вериги, която рестартира част от бизнеса си, след като правителствата в Европа въведоха пълна карантина, за да забавят разпространението на вируса. В Обединеното кралство Burger King и KFC също отвориха няколко обекта за доставка и храна за вкъщи, като въведоха подобни мерки, за да се приобщят към социалното дистанциране и стриктните правила за чистота.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"