Регистрация

Colgate купува козметичния бизнес на Filorga за 1.5 млрд. евро

Автор: Анина Сантова 16 юли 2019

Фотограф: Юлия Лазарова

Американският конгломерат за продукти за лична хигиена Colgate-Palmolive купува козметичния бизнес на френската Laboratoires Filorga Cosmetiques (Filorga) за 1.5 млрд. евро. Това обяви компанията, като решението е част от стратегията ѝ с фокус върху бизнеса за грижа за кожата.

Новата цел на Colgate

Козметичните продукти на френската компания са главно против стареене на кожата. "Придобиването ще е шанс за Colgate да навлезе в бързо развиващия се и голям пазар на търговията на дребно в Азия", коментира главният изпълнителен директор на американския производител Ноел Валас пред Reuters.

Според него "Filorga e силно развит бранд, който предлага средно достъпни цени и съвпада с дългосрочните цели на компанията за пазара за лични грижи". "Вълнуваме се, защото разчитаме, че придобиването ще гарантира растеж и печалба и ще е чудесна добавка към портфолиото на Colgate, която ще даде възможност за продължителен растеж чрез засилена дистрибуция и реклама", казва още Валас.

Цялата новина четете в "Капитал".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души