Colgate купува козметичния бизнес на Filorga за 1.5 млрд. евро
Американският конгломерат за продукти за лична хигиена Colgate-Palmolive купува козметичния бизнес на френската Laboratoires Filorga Cosmetiques (Filorga) за 1.5 млрд. евро. Това обяви компанията, като решението е част от стратегията ѝ с фокус върху бизнеса за грижа за кожата.
Новата цел на Colgate
Козметичните продукти на френската компания са главно против стареене на кожата. "Придобиването ще е шанс за Colgate да навлезе в бързо развиващия се и голям пазар на търговията на дребно в Азия", коментира главният изпълнителен директор на американския производител Ноел Валас пред Reuters.
Според него "Filorga e силно развит бранд, който предлага средно достъпни цени и съвпада с дългосрочните цели на компанията за пазара за лични грижи". "Вълнуваме се, защото разчитаме, че придобиването ще гарантира растеж и печалба и ще е чудесна добавка към портфолиото на Colgate, която ще даде възможност за продължителен растеж чрез засилена дистрибуция и реклама", казва още Валас.