С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Colgate купува козметичния бизнес на Filorga за 1.5 млрд. евро

Автор: Анина Сантова 16 юли 2019

Фотограф: Юлия Лазарова

Американският конгломерат за продукти за лична хигиена Colgate-Palmolive купува козметичния бизнес на френската Laboratoires Filorga Cosmetiques (Filorga) за 1.5 млрд. евро. Това обяви компанията, като решението е част от стратегията ѝ с фокус върху бизнеса за грижа за кожата.

Новата цел на Colgate

Козметичните продукти на френската компания са главно против стареене на кожата. "Придобиването ще е шанс за Colgate да навлезе в бързо развиващия се и голям пазар на търговията на дребно в Азия", коментира главният изпълнителен директор на американския производител Ноел Валас пред Reuters.

Според него "Filorga e силно развит бранд, който предлага средно достъпни цени и съвпада с дългосрочните цели на компанията за пазара за лични грижи". "Вълнуваме се, защото разчитаме, че придобиването ще гарантира растеж и печалба и ще е чудесна добавка към портфолиото на Colgate, която ще даде възможност за продължителен растеж чрез засилена дистрибуция и реклама", казва още Валас.

Цялата новина четете в "Капитал".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията