Регистрация

Starbucks ще си партнира с Alibaba при доставки в Китай

Автор: Кристиян Стефанов 07 август 2018

След тежък период и спад в продажбите американската верига търси промяна в Азия

Reuters

Най-голямата кафе верига в света - американската Starbucks, ще си партнира с един от водещите търговци - Alibaba, за доставки на кафе директно на адрес в редица китайски градове. Сделката е част от плановете на американската компания за възстановяване на продажбите в Азия.

Проблем - решение

Още през юни Starbucks обяви, че търси сделка с китайска компания, след внезапен спад на продажбите в страната. Причината за понижението се оказа регулаторен натиск над тогавашните компании, които са доставяли кафе от името на Starbucks. Сега американската верига опитва да върне доброто си име във втория си най-голям пазар, като партнира с най-големия търговец, пише Reuters.

"Смятам, че това стратегическо партньорство ще подейства като ракетно гориво за развитието ни и продължителен растеж на китайския пазар", каза изпълнителният директор на Starbucks Кевин Джонсън в Шанхай.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души