Регистрация

Pfizer обмисля да продаде бизнеса си за продукти за грижа за здравето

Автор: Цветан Кръстев 11 октомври 2017

Решението е част от стратегията на фармацевтичната компания

Американската фармацевтична компания Pfizer обмисля възможността да продаде бизнеса си за продукти за грижа за здравето, съобщава Financial Times.

Решението на Pfizer

От фармацевтичната компания обявиха, че се стремят да се разделят с бизнеса си напълно или частично чрез продажба, сливане или друг вид транзакция. Подразделението на Pfizer произвежда популярни продукти като мултивитамините Centrum, балсама за устни ChapStick и болкоуспокояващото Advil. Брандовете Centrum и Advil са в топ 10 на най-продаваните продукти на американската група. Изпълнителният директор на Pfizer Йън Ред заяви, че звеното е било лидер по продажби на продукти, за които не се изисква лекарска рецепта. Звеното отчете приходи от 3.4 млрд. долара за 2016 г., а експерти в индустрията го оценяват на около 14 млрд. долара. През последните месеци Ред убеждаваше инвеститорите, че стойността на дивизията ще се увеличи, ако се отдели от Pfizer.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души