С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Armani преструктурира бизнеса си

Автор: Тихомира Дончева 27 юли 2017

Италианската луксозна компания намалява модните си линииТихомира Дончева

Armany Group преструктурира бизнеса си в опит да подобри представянето си след спада от 5% на приходите от продажби през миналата година, пише Financial Times. Седемте дизайнерски линии ще бъдат намалени на три: най-луксозната - Giorgio Armani Prive и Armani/Casa, преминават към висококласната Giorgio Armani, средните за пазара Armani Collezioni и Armany Jeans вече ще са част от Emporio Armani, а линията Armani Exchange остава като евтиния вариант на миланската компания.

Резултатите на Armani Group отразяват тенденцията за по-ниски печалби в модния бизнес. През 2016 г. приходите на компанията са намалели до 2.51 млрд. евро. Печалбата е нараснала с 30 млн. евро, на чистата печалба - до 271 млн., което се дължи на въведения контрол върху разходите.

83-годишният Джорджио Армани, който е основател и собственик на марката, признава в изявление, че "2016 е трудна година за модната и луксозната индустрия". Сред основните причини за лошата година според създателя на Armani са "промените в нагласата и начина на пазаруване".

Целият текст е тук.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Parkmart - нов опит за луксозна верига Варненецът Добромир Андонов първо създава сезонните обекти Aldo, вече има 4 магазина от по-високия клас и се цели в още 3