Когато хората обичат твоя бранд, оправдават грешките ти
"Вчера си купих кола. Дъщеря ми отива в колеж, дадох й моята и затова трябваше да си купя нова. Излязох с убеждението, че търся възможно най-евтината и се върнах вкъщи с двойно по-скъпа. Тя е по-голяма, по-красива и има всичко необходимо. В крайна сметка искам да карам точно нея, защото така се чувствам най-добре."
Това не е откъс от сценарий на реклама на автомобилен бранд. Думите обаче са на Браян Шийън, който цял живот се занимава с маркетинг. И говори за него простичко. Всеки продукт, който си купуваш, трябва да те кара да се чувстваш добре, смята той. А от това печелите и ти, и компанията, която ти го продава.
Цялата статия четете на сайта на "Капитал"