С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Силвиу Гугуи: Българският пазар е с много голям потенциал и навлизането на електронната търговия тепърва ще се ускорява

Автор: Капитал 05 ноември 2021

null
[eMAG]

Силвиу Гугуи е управител на платформата за онлайн търговия eMAG за България. eMAG е основана през 2001 г. в Румъния, като днес има дъщерни дружества в България и Унгария. В продължение на почти 20 години компанията постоянно инвестира в услуги, базирани на технологии, които помагат на клиентите да спестят време и пари. Гугуи се присъединява към "eMAG Румъния" през 2016 г. с професионален опит както в телекомуникационната, така и в електроника-ИТ индустриите. Завършил е ускорена програма по мениджмънт в Yale School of Management.

Гугуи ще бъде един от участниците в събитието Ecommerce and Retail Summit, организирано от "Капитал". Повече информация за конференцията, която ще се проведе на 11 ноември, можете да намерите тук.

2021 г. е още една много силна година за компанията - година, фокусирана върху осигуряването на отлично потребителско изживяване за нашите клиенти чрез предоставянето на все по-добри услуги и нарастващ избор от продукти на много добра цена. Продължихме да развиваме бизнеса на платформата и се фокусираме върху повишаване информираността за различните продуктови категории, които предлагаме наред с електроника и ИТ. В стремежа винаги да планираме напред засилваме т.нар. омниканален подход за присъствието ни в България - вече имаме два шоурума, като до края на годината ще отворим още един, идващи с много допълнителни предимства за клиентите.


Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента