С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Големите търговци: Въвеждането на "зелени коридори" за пазаруване е неефективно

Автор: Мара Георгиева 19 ноември 2020

Мярката създава напрежение и трябва да отпадне

Фотограф: Цветелина Белутова

Въвеждането на "зелен коридор" за хора на и над 65 години от 13.30 до 16.30 ч. в търговските обекти предизвиква повече напрежение, отколкото решения. Мярката е неефективна и трябва да отпадне, твърди в официална позиция Сдружението за модерна търговия, което обединява 12 от най-големите вериги в страната.

Според едрите търговци мярката не създава по-безопасна среда за пазаруване, напротив - "води до опашки и рискови струпвания на хора пред магазините в началото и в края на "коридора". А това предизвиква "оправдан страх и разбираемо недоволство сред потребителите".

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"JYSK България" отчете 21.7% ръст на приходите до 71.8 млн. лв. Компанията планира да открие 5 нови магазина през 2021