С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Трилентовата търговска марка на Adidas беше обявена за невалидна от Съда на ЕС

Автор: Анина Сантова 19 юни 2019

Причината е, че не е могла да придобие отличителен характер на територията на Европейския съюз

Съдът на Европейския съюз обяви марката на Adidas, изобразяваща три успоредни ленти, за невалидна. Причината е, че ѝ липсва отличителен характер, който да позволява всички 28 членки на ЕС да я разпознаят, съобщава Reuters.

Окончателно решение

Марката е регистрирана през 2014 г., но две години по-късно срещу нея е отправено искане за обявяване в недействителност, подадено от белгийската компания Shoe Branding Europe BVBA. След това Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO) решава, че тя не е трябвало да бъде регистрирана.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията