С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

КЗК глоби Ozone.bg с близо 100 хил. лв. заради заблуждаваща реклама

Автор: Йоан Запрянов 14 ноември 2018

Дружеството "Озон ентъртейнмънт" ще обжалва решението, което е по сигнал на "Сторе"

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) ще глоби с общо 97 170 лв. "Озон ентъртейнмънт" - дружеството, през което оперира популярният онлайн магазин Ozone.bg. Причините за глобата са две рекламни кампании около iPhone 6 и настолната игра Dixit, които са били проведени през 2014 и 2015 г. Глобите са две, всяка на стойност 48 585 лв., или по 0.5% от годишния оборот на компанията за 2017 г. Така общо тя е глобена с 1% от приходите си за миналата година.

Накратко, сайтът е глобен заради твърдения в рекламни банери, че предлагат "най-добрата цена" за въпросните продукти. След като от КЗК са установили, че има други магазини в страната, които предлагат по-ниска (според КЗК равнозначно на "по-добра") такава, Ozone.bg е глобена заради заблуждаване на потребителите.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София