Регистрация

Интервю | Кейджи Секи: Годишно продаваме българско кисело мляко за около 800 млн. лв.

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 10 юни 2024

Генералният мениджър на отдела за маркетинг на ферментирали продукти в дивизия "Глобални продажби на млечни продукти, Meiji Co. - Япония, пред "Капитал"

Кейджи Секи

Кейджи Секи се присъединява се към Meiji Seika Co., Ltd., през 1992 г. с вече натрупан богат опит в продажбите на сладкарски изделия. Заемал е различни позиции в отделите "Маркетинг и продажби" в централния офис на компанията с акцент върху хранителните продукти. Назначен е за маркетинг мениджър за протеинови продукти през 2023 г. От април 2024 г. наблюдава маркетинговите и търговските стратегии за категорията "кисело мляко". Кейджи Секи е в България за традиционната заключителна лекция на проф. Хироо Такахаши в MBA програмата на Стопанския факултет на СУ "Св. Кл. Охридски" и за симпозиума по повод 50-годишнината от договора между България и японската корпорация Meiji ("Мейджи").

- През април 1970 г. в Осака се провежда Световното изложение "Експо", на което е представено българското кисело мляко пред Meiji. Производството на Meiji Bulgaria Yogurt започва през 1973 г. и през декември 2023 г. празнува своята 50-годишнина. За този период Meiji Bulgaria Yogurt се разрасна до мащаба, в който годишните му продажби вече надхвърлят 70 милиарда йени (около 800 млн. лв. - бел. авт.).

Четете пълния текст на интервюто на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула