Регистрация

Сладолед на радостта с Harmonica

Автор: Мери Иванова, "Капитал" 18 септември 2023

Брандът разширява портфолиото си с италианско джелато през новата марка "Сладоледи Още радост"

Фотограф: Цветелина Белутова

Сигурно няма човек, който да не познава Harmonica. Брандът се появява на пазара през 2006 г., когато Методи Методиев, Любомир Ноков и съпругата му Магдалена Малеева започват работа с първите две биокравеферми в България. Оттогава компанията увеличава портфолиото си за биопродукти до над 100 изделия в различни категории, а от съвсем скоро предлага и нов продукт, който продава в отделен обект под друга марка в столицата - сладолед.

От този май в "Сладоледи Още радост" на бул. "Скобелев" се предлага пресен сладолед с гарантирано качество. Млякото, яйцата и сметаната очаквано са на Harmonica, а плодовете са сезонни и подбрани от локални производители.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула