Регистрация

Сладолед на радостта с Harmonica

Автор: Мери Иванова, "Капитал" 18 септември 2023

Брандът разширява портфолиото си с италианско джелато през новата марка "Сладоледи Още радост"

Фотограф: Цветелина Белутова

Сигурно няма човек, който да не познава Harmonica. Брандът се появява на пазара през 2006 г., когато Методи Методиев, Любомир Ноков и съпругата му Магдалена Малеева започват работа с първите две биокравеферми в България. Оттогава компанията увеличава портфолиото си за биопродукти до над 100 изделия в различни категории, а от съвсем скоро предлага и нов продукт, който продава в отделен обект под друга марка в столицата - сладолед.

От този май в "Сладоледи Още радост" на бул. "Скобелев" се предлага пресен сладолед с гарантирано качество. Млякото, яйцата и сметаната очаквано са на Harmonica, а плодовете са сезонни и подбрани от локални производители.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души