С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Смарт органик" придоби мажоритарен дял в производителя на смути Frudada

Автор: Мара Георгиева 05 юли 2022

С покупката компанията навлиза в нова продуктова категория - на здравословните напитки

null
Фотограф: Цветелина Белутова

Българският производител и дистрибутор на биопродукти "Смарт органик" стана мажоритарен собственик в софийската фирма "Сантулита" - производител на напитките с марката Frudada. Покупката е за 70% от дяловете на дружеството, като купувачът има опция за придобиване на останалите 30% след 4-6 г. От Търговския регистър става ясно, че цената на сделката е 1.015 млн. лв, като 525 хил. лв. са в брой, а останалите в акции на "Смарт органик".

Придобиването е поредната стъпка в разрастването на "Смарт органик", която навлиза в нова категория - на здравословните напитки. Компанията ще подкрепи "Сантулита" в областта на продажбите, дистрибуцията и маркетинг активностите.

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Лидл" купи терен за складова база в Божурище за над 25 млн. лв. Продавач на парцела от почти 200 декара е държавната компания "Индустриални зони", а сделката е от юли