Регистрация

Как се управляват 8000 души по време на война

Автор: Мара Георгиева 20 юни 2022

Алесандро Занели - главен изпълнителен директор на Nestlé за Югоизточна Европа, пред "Капитал"

Алесандро Занели - главен изпълнителен директор на Nestlé за Югоизточна Европа

Няма как в 21 век в Европа някой да бъде подготвен за нещо толкова немислимо като война, но в тези форсмажорни обстоятелства се вижда най-ясно силата на компаниите и доколко техните ценности са думи или действия. Само за четири дни от началото на войната успяхме да пренастроим режима на работа, така че да продължим да произвеждаме в Украйна, защото това е от ключово значение за хората там. В първите дни фабриките работеха със забавени темпове, но вече възобновихме режима на смени 24/7. Успяхме да преодолеем трудности, с които се сблъскваме за първи път, като например как да управляваме смените и да организираме пристигането на работниците при наложен полицейски час с дадените прозорци за придвижване, които постоянно се променят.

Изключително съм благодарен на хората на място, които продължиха да си вършат работата, а това в условия на война, повярвайте ми, е истински героизъм. В момента в Украйна работят шоколадовата ни фабрика в Лвов, фабриката за майонеза и студени сосове в региона на Волин и дистрибуционните ни центрове в страната. В Лвов е шоколадовата ни фабрика, където произвеждаме вафли, бонбони, барчета Lion, шоколади и всички видове Nescafe продукти - Classic, Gold и Nescafe 3in1, а във Волин продължаваме с производството на храни, сосове и майонеза. Единствено фабриката за нудъли в Харков е временно затворена поради ситуацията там, но планираме да възобновим дейността й в момента, когато условията за безопасност се подобрят и можем да го направим, без да компрометираме сигурността на хората ни там.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе