"Фитокод": Ние не следваме тенденциите, а ги изпреварваме
Инж.-хим. Маргарита Нешева - съдружник в компанията
Фотограф: Цветелина Белутова
Първите продукти - серията Rosa Damascena (която днес вече не се произвежда), излязоха на пазара в края на лятото на 2010 г. Едновременно с представянето им беше пуснат и онлайн магазинът ни и реално първите ни продажби бяха през него. През 2011 открихме наш представителен магазин в Несебър, където се продаваше само наша козметика и много туристи, основно руски говорещи, се запознаха с нея. Продуктите ни винаги са били в средния ценови клас. Нямаме желание да гоним високия. Искаме да инвестираме в качество и ефективност на съдържанието, а не в опаковки и реклама.
Четете пълния текст на интервюто на сайта на "Капитал"