С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Coca-Cola пуска продукти в устойчиви опаковки

Автор: Мара Георгиева 16 февруари 2022

Компанията вече продава минералната вода "Банкя" в бутилки с прикрепена капачка

[Coca-Cola HBC България]

Минерална вода "Банкя" - част от портфолиото на "Coca-Cola HBC България", ще се продава в бутилки с прикрепени към тях капачки. Това ще улесни тяхното събиране и рециклиране, съобщиха от компанията.
Решението е част от ангажимента на Coca-Cola за устойчиви опаковки в отговор на изискванията на европейската Директива за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.
Новият дизайн на опаковката на минерална вода "Банкя" е резултат от научноизследователска и развойна дейност, сътрудничество с доставчици и потребителски тестове. Капачките са тествани в лабораторията за изследване и развитие на опаковките на Coca-Cola в Брюксел, уточняват от дружеството.

Нетни нулеви емисии до 2040 г.

Групата на Coca-Cola Hellenic вече обяви публично своя амбициозен ангажимент за постигане на нетни нулеви емисии по цялата верига на стойност до 2040 г. За целта до 2025 г. тя ще инвестира около 250 милиона евро.

Пълният текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Кауфланд" инвестира 40 млн. лв. в нов магазин в "Младост 4" До края на годината веригата ще отвори още един обект в София - в кв. "Горубляне"