С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Coca-Cola пуска продукти в устойчиви опаковки

Автор: Мара Георгиева 16 февруари 2022

Компанията вече продава минералната вода "Банкя" в бутилки с прикрепена капачка

[Coca-Cola HBC България]

Минерална вода "Банкя" - част от портфолиото на "Coca-Cola HBC България", ще се продава в бутилки с прикрепени към тях капачки. Това ще улесни тяхното събиране и рециклиране, съобщиха от компанията.
Решението е част от ангажимента на Coca-Cola за устойчиви опаковки в отговор на изискванията на европейската Директива за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.
Новият дизайн на опаковката на минерална вода "Банкя" е резултат от научноизследователска и развойна дейност, сътрудничество с доставчици и потребителски тестове. Капачките са тествани в лабораторията за изследване и развитие на опаковките на Coca-Cola в Брюксел, уточняват от дружеството.

Нетни нулеви емисии до 2040 г.

Групата на Coca-Cola Hellenic вече обяви публично своя амбициозен ангажимент за постигане на нетни нулеви емисии по цялата верига на стойност до 2040 г. За целта до 2025 г. тя ще инвестира около 250 милиона евро.

Пълният текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Иво Димитров: Пазарът на кафе е 420 млн. лв. Очакваме да порасне с 6% тази година Директорът "Алкохолни напитки и кафе" в "Кока-Кола ХБК България", пред "Капитал"
Е-търговията: по-глобална, по-зелена и по-мобилна Онлайн продажбите по света растат бурно, а очакванията са към 2025 г. да са 25% от всички на дребно