С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Sony гледа към пазара на електрически автомобили

Автор: Павел Бонкин 07 януари 2022

Google, Apple и Dyson също проявяват сериозен интерес към сектора

Sony проучва по-сериозно възможността да влезе на пазара на електрически автомобили със свой модел. Ако това се случи, японската компания ще се присъедини към технологични конкуренти като Xiaomi и Foxconn, които стават част от развиващата се индустрия. Главният изпълнителен директор на Sony Кеничиро Йошида обяви създаването на дъщерната компания Sony Mobility по време на технологичното изложение CES 2022 в Лас Вегас.
Технологичният гигант представи и прототип на електрически автомобил от типа SUV по време на събитието, макар че не даде информация за цената или датата на пускане на пазара. Sony е лидер в изработването на сензори за автономни и самонаблюдаващи се превозни средства. Новият автомобил използва същата платформа за електрически превозни средства като представения преди 2 години седан Vision-S, който започна тестове в Европа през декември 2020 г.

Пълният текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Parkmart - нов опит за луксозна верига Варненецът Добромир Андонов първо създава сезонните обекти Aldo, вече има 4 магазина от по-високия клас и се цели в още 3