Регистрация

Красимир Митев: Над 85% от продажбите на "Рубелла бюти" са за експорт

Автор: Мара Георгиева 24 ноември 2021

Изпълнителният директор и собственик на козметичната компания пред "Капитал"

null

Благодарение на сериозната производствена и технологична обезпеченост "Рубелла бюти" беше първата компания, която отговори на пиковото търсене на дезинфектанти в началото на пандемията. Успяхме много бързо да покрием цялата търговска мрежа в България, както и да изнесем хигиенни продукти в Европа и Азия благодарение на партньорството ни с големите ни международни клиенти.
В категорията "Дезинфектанти - биоциди" наложихме много сериозно бранда "Дерма интензив плюс" и само половин година след лансирането му той се превърна във втори най-предпочитан бранд в категорията в България.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души