С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Красимир Митев: Над 85% от продажбите на "Рубелла бюти" са за експорт

Автор: Мара Георгиева 24 ноември 2021

Изпълнителният директор и собственик на козметичната компания пред "Капитал"

null

Благодарение на сериозната производствена и технологична обезпеченост "Рубелла бюти" беше първата компания, която отговори на пиковото търсене на дезинфектанти в началото на пандемията. Успяхме много бързо да покрием цялата търговска мрежа в България, както и да изнесем хигиенни продукти в Европа и Азия благодарение на партньорството ни с големите ни международни клиенти.
В категорията "Дезинфектанти - биоциди" наложихме много сериозно бранда "Дерма интензив плюс" и само половин година след лансирането му той се превърна във втори най-предпочитан бранд в категорията в България.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента