С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Coca-Cola пуска нов продукт - вода, обогатена с минерали

Автор: Мара Георгиева 12 март 2021

Aquarius Water+ навлиза в слабо познатата в страната категория на т.нар. функционални напитки

Сoca-Cola предлага нов продукт на българския пазар - вода, обогатена с минерали с марката Aquarius Water+. Напитката се продава в два варианта - обогатена с цинк (с вкус на лимон) и с магнезий (с вкус на портокал). Тя е позиционирана в средния ценови клас и е с единична препоръчителна цена 1.19 лв. за бутилка от 400 мл.

На пазари с потенциал

Аquarius Water+ е в категорията на т. нар. функционални напитки, или напитки "с добавена стойност", съдържащи минерали и витамини, които едновременно хидратират, освежават, укрепват и добавят на организма полезни вещества.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Търговците настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април Удължаването на забраната за работа ще доведе до верижно влошаване на финансовото състояние на много компании