С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Десет микропивоварни се обединиха, за да подкрепят малки заведения и търговски обекти

Автор: Мара Георгиева 11 март 2021

Крафт бири с общото име I Am Amazing се продават само в специализирани барове и магазини

Десет конкуриращи се български микропивоварни се обединиха, за да представят свои специално разработени крафт (занаятчийски) бири, които ще се продават само в 23 специализирани барове и магазини в страната. Всяка от бирите носи надпис I Am Amazing. Целта на инициативата е да подкрепи малки обекти, пострадали сериозно заради ограниченията по време на пандемия. Само за шестте месеца на 2020 г. заведенията отчетоха между 50% и 60% спад на продадените количества бира, докато обемите, реализирани през магазинната мрежа, останаха почти на нивата за същия период на предходната година.

Участниците - със собствена производствена база

В инициативата се включват както най-младите микропивоварни - Cohones, Sofia Electric, Rocket Science, "Мелтум", Fabric, така и вече утвърдени производители като "Диво пиво", Rhombus, Black Pine, Metalhead и "Трима и двама".

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Търговците настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април Удължаването на забраната за работа ще доведе до верижно влошаване на финансовото състояние на много компании