С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Официалното не е на мода

Автор: Мара Георгиева 23 ноември 2020

Производители и търговци на бизнес облекла имат двуцифрен спад в продажбите, при някои и 70%

Фотограф: Надежда Чипева

оронавирусът премести работата от дома и складира деловите облекла и официалните дрехи за специални поводи за месеци в гардероба. Пантофи, анцузи и дори пижами заеха мястото на костюми и вратовръзки, на модни рокли и високи токчета. Ритъмът на работа от вкъщи обяснимо сви бизнеса на производители и търговци на официални облекла. Щетата е голяма - масово отчитаният спад в продажбите е двуцифрен, на места и до 70%.

От 10% до 70% спад

В една от най-големите шивашки фабрики в страната - гоцеделчевската "Пирин-Текс" на германския инвеститор Бертрам Ролман, например, годишно се произвеждат около 1 млн. бройки сака, панталони, палта, якета, поли, рокли, ризи, блузи. Освен собствената марка Rollmann тук се шият костюми за Hugo Boss, Kenzo и др. брандове от средния и високия ценови сегмент. Заради пандемията от коронавирус обаче и последвалото затваряне на предприятия, учреждения и офиси компанията отчита от 10% до 45% спад на поръчките за различните марки облекла.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Лидл България" ще разшири склада и офиса в Равно поле Новопостроеното ще е с разгъната площ от почти 18 хил. кв. метра