С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

За чаша кафе повече

Автор: Мара Георгиева 19 октомври 2020

Николай Стефанов, генерален директор на Jacobs Douwe Egberts за регион Югоцентрална Европа, който включва България, Румъния и Гърция

Фотограф: Цветелина Белутова

Как пандемията се отрази на кафе пазара в България - за деветте месеца колко е процентният спад в стойност за целия пазар и за JDE конкретно?

- Пазарът на кафе се състои от два сегмента: кафе, което консумираме у дома, и кафе, което консумираме навън - например в местното кафене или докато чакате автобуса си да пристигне. Нашият бизнес в България е базиран само в сегмента "консумация у дома", който през последните години отчита среден ръст от около 2% в стойност като цяло за българския пазар. Но има динамика в различните сегменти кафе, която далеч надхвърля този темп на растеж, например при капсулите и кафето на зърна се отчитат двуцифрени ръстове.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"JYSK България" отчете 21.7% ръст на приходите до 71.8 млн. лв. Компанията планира да открие 5 нови магазина през 2021