Регистрация

Радослав Пашанков, Olympus: Ще разширяваме палитрата от произвеждани продукти

Автор: Мара Георгиева 02 октомври 2020

Търговският директор на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове пред "Капитал"

Фотограф: Красимир Юскеселиев

Визитка

Радослав Пашанков е търговски директор за България на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове Olympus. Той започва своята кариера в компанията веднага след като завършва бизнес администрация в Американския колеж в Солун и работи за създаването на българското представителство и позиционирането на продуктите на българския пазар. Лидерският дух, креативността и дългосрочните амбиции му донесоха наградата "Next Generation мениджър в корпоративна среда" през 2012 г. Той спечели частична стипендия за една от Professional MBA програмите на WU Executive Academy, Виена.

Как се отрази извънредното положение заради коронавируса на бизнеса на компанията? Нараснаха или се свиха продажбите? Наложиха ли се промени в организацията и производствения ритъм?

- Ситуацията с коронакризата се отрази негативно на цялото общество и редица бизнеси, но повлия и много силно на потреблението по сектори. В нашия случай - търговията на дребно в сектор бързооборотни стоки, отбеляза ръст за сметка на обслужващите сектори (ХоРеКа). Хората бяха принудени да пазаруват единствено и само за дома и да консумират у дома. Продуктите от първа необходимост с по-дълъг срок на годност бяха основни цели на потреблението, докато по-специфични отстъпиха място.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души