Производители

Радослав Пашанков, Olympus: Ще разширяваме палитрата от произвеждани продукти

Мара Георгиева 02 октомври 2020, 11:15

Визитка

Радослав Пашанков е търговски директор за България на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове Olympus. Той започва своята кариера в компанията веднага след като завършва бизнес администрация в Американския колеж в Солун и работи за създаването на българското представителство и позиционирането на продуктите на българския пазар. Лидерският дух, креативността и дългосрочните амбиции му донесоха наградата "Next Generation мениджър в корпоративна среда" през 2012 г. Той спечели частична стипендия за една от Professional MBA програмите на WU Executive Academy, Виена.

Как се отрази извънредното положение заради коронавируса на бизнеса на компанията? Нараснаха или се свиха продажбите? Наложиха ли се промени в организацията и производствения ритъм?

- Ситуацията с коронакризата се отрази негативно на цялото общество и редица бизнеси, но повлия и много силно на потреблението по сектори. В нашия случай - търговията на дребно в сектор бързооборотни стоки, отбеляза ръст за сметка на обслужващите сектори (ХоРеКа). Хората бяха принудени да пазаруват единствено и само за дома и да консумират у дома. Продуктите от първа необходимост с по-дълъг срок на годност бяха основни цели на потреблението, докато по-специфични отстъпиха място.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK