С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Методи Стоянов: "Шуменско" е част от историята на града от години и идеята е да го върнем в културния и обществения живот

Автор: Десислава Лещарска 27 август 2020

Директорът производство на "Карлсберг България" пред "Капитал"

[''Карлсберг България'']

Отрази ли се коронавирус кризата на дейността на пивоварните на "Карлсберг" в България? Какви мерки предприемате, за да се справяте с последствията?

- Пандемията се отрази на всички аспекти на нашия живот, не само на предприятието. Хората вече общуват по съвсем различен начин, използваме все повече и повече дигитални устройства, забавленията се промениха. Това няма как да не се отрази на бизнеса. Бих казал, че с помощта на нашата отборна работа - с борда на директорите създадохме един кризисен щаб, навреме и адекватно взимахме решения. По този начин успяхме да предотвратим много от негативните последствия. Нашите две предприятия не са спирали и за ден.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"