Регистрация

Красен Кюркчиев: Строим нова фабрика за храни в Шумен

Автор: Мара Георгиева 17 август 2020

Собственикът на "Фикосота" за бизнеса по време на пандемия и инвестиционните планове на компанията пред "Капитал"

Фотограф: Цветелина Белутова

Какви промени в бизнеса на "Фикосота" наложи извънредната ситуация с коронавируса?

- Фокусирахме се върху безопасността в общите пространства, офисите и фабриките. Наложи се препланиране на проекти и разходи за реклама. На практика минахме в различен ритъм на планиране за почти всички дейности - вместо за година, както е обичайно, планираме за тримесечие. Ритъмът се сгъсти, разсъждаваме според ситуацията, не правим много далечни планове. По време на извънредното положение беше много страшно. И до днес не сме разхлабвали мерките за дезинфекция, хигиена и сигурност. Разликата е, че вече го няма страхът.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души