Силвия Павлова, Wooden Spoon: В Швеция сме в топ 3 при слънцезащитната козметика
Фотограф: Анелия Николова
Как се отрази извънредното положение на бизнеса на компанията - спряхте ли работа, или напротив - тя се увеличи?
- В началото бяхме много притеснени. Наясно сме, че козметичните продукти на са от първа необходимост, макар че имаме сапуни и спрейове за почистване, както и продукти за грижа за бебето. Партньорите ни обаче обяснимо се стъписаха и отдръпнаха, в резултат на което от обявяването на извънредното положение на 13 март до края на месеца не получихме дори една поръчка. Ние сме много страхлива фирма, затова винаги сме правели разчети така, че да имаме резерв за заплати за следващите три месеца. И в този период на затишие бяхме наясно, че ще можем да издържим три месеца, но нямахме представа какво ще се последва. Тази агония обаче продължи само две седмици. После плахо започнаха да постъпват заявки, а след това пазарът се засили и търсенето тръгна рязко нагоре. Следващия месец поръчките нараснаха с 280% и за да можем да изпълним сроковете за доставка, се наложи да разчитаме на помощта на партньорски фирми - техни служители ни помагаха за опаковането, етикетите, пакетирането.Цялото интервю е на сайта на "Капитал"