Мила Златкова: Нямаме спад на продажбите, но ще забавим новите проекти
Фотограф: Цветелина Белутова
Софийската"Билка лайфстайл" произвежда профилактични и козметични продукти под марката Bilka - основно пасти за зъби, но и кремове и продукти за коса. Компанията е основана през 1992 г. под името"Милдекс", от 1997 г. притежава собствена фабрика в Ихтиман. Около 25% от продажбите са зад граница. Заетите в компанията са 43.
Как се отразява пандемията от коронавирус на бизнеса ви - отчитате ли спад на приходите?
- Компаниите в нашия бранш са привилeгировани поради факта, че основните ни клиенти работят - хранителните магазини, аптеките и дрогериите са отворени. Това е и причината, поради която ние - производителите на продукти за лична хигиена, не сме толкова потърпевши и не регистрираме спад в приходите от продажби. Проблемите ни идват основно от спад в износа към някои региони - например Иран и Ирак, от силно редуцирания персонал поради въведените мерки за безопасност в работния процес и от някои нарушени или забавени доставки в снабдяването със суровини и материали.
Цялото интервю е тук