Производители

Михаил Николов и Йонко Дяков, 11 Meats: Производството ни спадна с около 70% заради затворените хотели и ресторанти

Мара Георгиева 04 април 2020, 11:40

Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи. Очаквано и тук най-устойчиви са храните.

От четири години Михаил Николов и Йонко Дяков предлагат различни видове меса с марката 11 Meats, произведени по технологията за вакуумно готвене sous-vide ("су вид" - "под вакуум"). Производствената им база е във Варна, а клиенти са над 300 хотели, ресторанти, заведения за бързо хранене, както и големи вериги и супермаркети. Компанията продава и онлайн. Съдружниците имат логистична фирма и два обекта за бързо хранене с бранда Meat Some - в столичния "Парк център" и в "Мол София".

Какво се промени в производствената дейност на компанията заради коронавируса?

Михаил Николов: Производството ни спадна с около 70% заради затворените хотели, ресторанти и заведения. В същото време веригите продължават да работят добре с нас, увеличиха се и онлайн продажбите, но с колко са нараснали ще знаем след време, когато имаме по-точна база за сравнение. Бизнесът ни не е замрял, пуснали сме над 10 нови су вид продукта - включително и зеленчуци. Готвим се да пуснем су вид риби за летните месеци.

Цялото интервю е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK