С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Бизнес като по вода

Автор: Михаил Ванчев 02 януари 2020

ТПК "Михалково" очаква още растеж на продажбите си през следващите години

[ТПК Михалково]

"Михалково" едва ли има нужда от представяне - на всеки поне веднъж му се е случвало да пие естествено газираната вода, за други тя е любима. А тя идва от извор със 76 м дълбочина и височина 1800 м. Водата има над 60 години история, но съвременната й започва малко след промените. През 1990 г. работещите във фабриката за изворна газирана вода в Михалково получават възможност да раздържавят предприятието си, те избират да се сдружат в кооперация. Четиридесет и осем са първите член-кооператори. Оттогава фирмата е тяхна собственост. "Една трета от първите кооператори вече са пенсионери. Но пазят дяловия си капитал. Защото им носи добри дивиденти. В този смисъл ТПК "Михалково" е пример за отлично работещо приватизирано предприятие", казва председателят Димитър Дългъчев. Днес кооперацията се е специализирала само в производството на газирана и изворна вода с марката "Михалково", като годишният обем през най-силната в историята на предприятието 2018 г. надхвърли 20 млн. опаковки, а прогнозата за 2019 г. е, че ще надмине 21 млн. броя. За търговията с води тук е създадена друга фирма – "Михалково" АД. "Нямаше да има силни резултати в кооперацията, ако не беше успешната търговска реализация чрез акционерното ни дружество", обяснява Дългъчев.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар