С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Японската Meiji произвежда всеки ден 800 хил. кофички българско кисело мляко

Автор: Мара Георгиева 28 ноември 2019

Meiji Bulgaria Yogurt държи 20% от пазара на мляко в страната, който се оценява на 3.8 млрд. долара за 2017 г.

[MEIJI]

"Киселото мляко Meiji Bulgaria Yogurt e бранд №1 в своята категория в Япония. Когато се спомене името на България, първото нещо, което възниква в съзнанието на японците, е киселото мляко." Това заяви на пресконференция Хисаши Накаяма - почетен консул на България в Йокохама и съветник към борда на директорите на Meiji ("Мейджи"). Представители на корпорацията, която от десетилетия произвежда българско кисело мляко, са в страната ни по повод 110 години от първите контакти между Япония и България, 80-годишнината от установяването на официални дипломатически отношения и 60-годишнината от тяхното възстановяване.

Защо не опитаме

През 1970 г. на световното изложение "Експо" в Осака екип на Meiji посещава българския щанд със задачата да проучи възможността за производството на българско кисело мляко в Япония. "Автентичното кисело мляко ще бъде прието на пазара. Защо не опитаме", казва тогава Кеиджо Фуджими, директор по продажбите, а по-късно президент на компанията.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки