Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай
Датският производител на детски играчки Lego увеличава значително броя на брандираните си магазини и инвестира големи суми в развитието на електронната си търговия. Тези решения подсказват намеренията на компанията да се пребори с нарастващата конкуренция в индустрията, пише Financial Times.
Главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен обяви, че ще бъдат отворени повече от 160 нови магазина тази година, което е растеж от близо 40%. Изглежда производителят на играчки си взима поука от срива на Toys R Us и на най-големия ритейлър в Северния регион Top Toy.
Въпреки всичко
След като голяма част от компаниите в сферата не успяха да намерят начин да се конкурират с все по-популярните дигитални устройства, Lego се оказа най-големият производител на играчки в света по размер на печалбата и продажбите. Въпреки това компанията претърпя неуспех през 2017 г., когато тези два показателя отбелязаха спад за първи път от 10 години насам.
Целият текст е тук