С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Дамасцена" инвестира още 5 млн. лв. в амфитеатър и етнографски комплекс край Павел баня

Автор: Сашка Панайотова 24 юни 2019

Производителят на розово масло планира да увеличи туристите си до 150 хил. годишно

Производителят на розово масло "Дамасцена" инвестира още 5 млн. лв. в етнографския си комплекс в село Скобелево карй Павел баня. Средствата са вложени в изграждане на амфитеатър с 500 места, който беше открит в петък. С това общите инвестирани средства са 10 млн. лв., като плановете са те да нараснат с още 2 млн. лв.

"Амфитеатърът трябва да направи мястото още по-привлекателно, както за чуждестранните, така и за българските туристи", каза пред "Капитал" мениджърът на "Дамасцена" Атанас Радев. Амфитеатърът в Сколебево е точно копие на античните съоръжения от тракийско време и погледнат отвисоко, наподобява на кошница с рози. Изграден е по идея на собственика на компанията Стоян Стоянов, който е първият частен производител на розово масто в България. Новата сцена е технически обезпечена на професионално ниво и позволява тук да се провеждат различни културни събития - концерти, театрални постановки и дори оперни спектакли. На втория етаж на амфитеатъра ще отвори врати нов ресторант с 365 места.

"Идеята за амфитеатъра се роди преди 3 години, като желанието ни беше, от една страна, да показваме българските обичаи на чужденците, а от друга – да изградим добра сцена за разнообразни събития", обясни Стоянов. Само през миналата година етнографският комплекс е посрещнал 50 000 гости, като 60% от тях са били чужденци. От чуждестранните гости най-много са тези от Китай.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Продажбите на Jumbo в България са нараснали с над 20% Отчетът на гръцката група показва, че годишният оборот в страната е достигнал 85.6 млн. евро