С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Най-трудният избор е свързан с управлението на хората

Автор: Мара Георгиева 25 май 2019

Даниела Узунова, изпълнителен директор на "Данон Сердика" АД, пред "Капитал"

Фотограф: Цветелина Белутова

До какви промени в българския пазар на млечни продукти доведе присъствието на Danone в България за 25 години от стъпването на компанията в страната?
- Тази година Danone отбелязва два юбилея - компанията става на 100 години в световен мащаб, а в България – на 25. Ако мога да опиша с две думи присъствието й по света и у нас това е "революция в храненето", чрез която Danone предоставя здраве на потребителите. За тези 25 години в България Danone преобрази еднообразния пазар на свежи млечни продукти в много по-цветен, по-разнообразен, по-интересен, по-вкусен и по-търсен. Благодарение и на Danone българският потребител имаше и има възможност да опита разнообразие от нови свежи продукти – не само качествено кисело мляко, но и готов айрян, мляко за пиене, овкусено прясно мляко за пиене, Activia, Danonino, ДЗП, млечни десерти, млечно-кисели продукти с парченца плодове и др.

Цялото интервю е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София