Регистрация

Приходите на My Day са се повишили с 13% до над 55 млн. лв.

Автор: Мара Георгиева 15 май 2019

Производителят на млечни продукти "Кремио" планира нов ръст на продажбите

["Кремио"]

Софийската фирма "Кремио" - производител на млечни продукти с марката My Day и на растителни сметани, отчита над 55 млн. лв. приходи през 2018, което е 12.8 % ръст спрямо предходната година. Нетната печалба на дружеството расте с 48.6% до 1.437 млн. лв. "За тази година планираният ръст на продажбите е 6.6%, но на практика за първите четири месеца той е над 8%", съобщи за "Капитал" Георги Гановски, изпълнителен директор на компанията.

От нови инсталации към нова фабрика

Скокът на продажбите е резултат от направената в края на 2017 г. инвестиция за над 1.5 млн. лв. в нова УХТ инсталция. През 2018 към нея са добавени миксираща станция и допълнителна хладилна инсталация на обща стойност 500 хил. лв. Резултатът е продължаващо успешно развитие в категориите "сметани за сладкарството и готварството на растителна основа" и създаването на нови продукти за готвене на основата на българско слънчогледово олио с 0% трансмазнини, обясниха от дружеството.

"Инвестициите позволиха рязък ръст в категорията "сметани за готвене", при която приходите от 6 млн. лв. през 2016 скочиха на 9.5 млн. лв. през 2017 до 12.5 млн. лв. през 2018", уточни Георги Гановски.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души