С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Nestle ще намали с още 5% захарите и с 10% наситените мазнини в зърнените закуски

Автор: Мара Георгиева 11 април 2019

През 2019 г. българското дружество ще осигури нови 50 места за работа и стаж на младежи

Фотограф: Юлия Лазарова

Nestle продължава да работи за подобряване на състава на фирмените продукти. Световната компания е намалила с 40% захарите и с 20% солта в зърнената закуска "Нескуик", без да променя вкуса й, стана ясно по време на пресконференция за целите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност.

Целта е още 5% намаление на захарта и 10% по-малко наситени мазнини в продукта, съобщи Любослава Горанова-Колева, нутриционист. Nestle се фокусира върху полезните съставки в кулинарните продукти и затова през миналата година е предоставила над 40 млн. порции, обогатени с витамини и минерали.

Работа и практика за младежи

Част от ангажиментите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност е свързана с подкрепа на професионалната кариера на младите хора. През тази година компанията ще даде възможност на нови 100 участници (при 300 за 2018 г.) да се включат в събитията "Готовност за работа" и ще осигури поне 50 места за работа, стаж или практика, съобщи Димка Ненова-Згурова, мениджър обучения. Всичко това е част от инициативата "Нестле" се нуждае от младите хора", при която за периода 2014-2018 г. в българското дружество са наети и обучени над 550 млади хора до 30-годишна възраст.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София