Регистрация

Carlsberg очаква по-слаб ръст, но се представя добре в Китай

Автор: Пламена Кацарова 08 февруари 2019

Компанията отбелязва силни продажби на своите премиум марки в азиатската страна

Датската пивоварна Carlsberg отчете по-високи от очакванията приходи от продажби през четвъртото тримесечие на 2018 г., съобщава Reuters. Макар органичният растеж да е по-слаб в сравнение с предходната година, резултатите бяха засилени от доброто представяне на компанията в Китай.

Резултатите

Carlsberg, третата по големина в света пивоварна след Anheuser Busch InBev и Heineken, заяви, че очаква оперативната й печалба да нарасне с 5-6% през 2019 г., доста под миналогодишните 11%. "Постигнахме добри резултати през 2018 г.", заяви главният изпълнителен директор Сеес'т Харт, позовавайки се на растежа на приходите от продажби, по-големите маржове на печалба и намаления дълг. Ръстът на продажбите на безалкохолните и крафт бирите също подпомогнаха растежа през 2018 г.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души